Nieuwe website | Vertrouwde service | Betaal nu ook met Pay en Google Pay

Feyenoord artikelen bestellen in onze webshop?

Op deze pagina vindt u alles wat u hiervoor moet weten.

Na het plaatsen van uw Feyenoord bestelling ontvangt u ook per email een overzicht van de door u aangevraagde bestelling. Geen besteloverzicht gekregen? Controleer dan eerst de ongewenst/spam-map. Wanneer u echt geen besteloverzicht heeft ontvangen, neem dan direct contact met ons op!

Let op dat u hierbij uw emailadres juist en volledig invult, inclusief .nl/.com en dergelijke, anders ontvangt u geen besteloverzicht of andere berichtgeving van ons!

Op al onze overeenkomsten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Om te kunnen bestellen verklaart u akkoord te gaan met deze voorwaarden. U dient dit dan ook aan te vinken tijdens de voltooiing van uw bestelling.

Spoed

Heeft u uw Feyenoord bestelling voor een bepaalde datum nodig, i.v.m. een verjaardag bijvoorbeeld? Laat ons dit dan weten, dan kunnen we hier rekening mee houden, uiteraard kunnen we hier nooit garanties op geven, aangezien we voor verzenden afhankelijk zijn van derden.

Factuur/aankoopbewijs

Ten behoeve van het milieu sturen we standaard geen factuur of pakbon meer mee met uw Feyenoord bestelling. U ontvangt het besteloverzicht in uw email en kunt hem online inzien onder uw account in de webshop.

Annuleren van uw bestelling:

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren door direct na het plaatsen van de bestelling een bericht te sturen door gebruik te maken van het contactformulier op deze site. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adres, het bestelnummer en dat u deze bestelling wilt annuleren.

Wanneer uw bestelling reeds is verzonden, kan hij niet meer geannuleerd worden. Informatie over het retourneren van een reeds ontvangen bestelling kunt u vinden onder Retourneren onder Klantenservice

Ik heb bericht gekregen dat een door mij besteld - en al betaald - artikel is uitverkocht. Wat kan ik doen?

Hebt u van ons bericht gekregen over een artikel dat is uitverkocht, dan kunt u door deze e-mail te beantwoorden onze Klantenservice laten weten wat u wilt.

Mogelijke keuzes:

  1. Een ander artikel kiezen. Het eventuele prijsverschil wordt verrekend.
  2. Het aankoopbedrag van het uitverkochte artikel op uw rekening laten terugstorten.

Uiteraard kan het zijn dat wij u nog een of meerdere andere opties kunnen bieden.

Winkelmandje

    Uw winkelmandje is leeg

    Misschien vindt u dit ook interessant ...